Idaag är det söndag.

Imorse kom jag ju på att det idag var söndag och inte igår.
Det var värsta söndagsfeelingen igår måste jag säga. Vilket kanske märktes på min lilla lista som jag skrev igår eftersom jag har för mig att jag någonstans skrev att helgen typ var slut.

Idag har jag börjat friskusaktigt med att träna. Snart ska jag bege mig till lilla ica och inhandla något gott till kvällens "hoddan grillande" med töserna =) myspys! Hoppas att solen visar sig lite ikväll bara, men det tror jag nog!

Dessutom ska jag nog härja i köket med mamma och baka en kaka. Hon tycker att jag behöver bli lite huslig av mig. Vilket jag verkligen tycker att jag har varit om jag bakar idag eftersom att jag igår lagade middag.

Näe trevlans söndag på er =)
Tjong!





Gamla "hoddan bilder"

Kommentarer
Postat av: emelie

moaha nä faktiskt inte, de bilderna e från en annan gång ;) men ändå ;) hoppas ni hade mysigt i hoddan? =) kraaam

2009-05-24 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback