Ditt och datt

Idag är det fiin fint väder. Varmt är det med och jag sitter i trädgården nu.
Jag har börjat inse att jag den senaste tiden, åren efter studenten har levt ett sjukt soft liv. Iaf om man tänker studerande och jobbmässigt. Jag har pluggat tillräckligt mycket/lite för att inte helt gå under i veckorna och ha åtminstonde några fasta saker att göra, jag har jobbat när jag har velat, haft lust och behövt pengar. 
De flesta dagarna gör jag alltså ganska mycket vad jag har lust till. Chansen att jag fortfarande lever så om något år känns ju ganska minimal. Alltså måste jag ta tillvara på de tre kommande veckorna för sen börjar jobbandet och till hösten vet jag inte vad som sker med utbildning och allt sånt däärnt!

Helgen bjöd på lite blandat. Bio med Therese, ut på en liten tur med mamma&mormor, stan med Sandra, chillerill med Anton, middag här hemma med farmor.
I veckan hoppas jag att vädret blir typ som idag, iaf någon dag så att jag kan ta mig ett första dopp i det blå. Det hade varit trevlans trevlans om jag får säga det själv.
Dessutom börjar jag bli sjukt sugen på student, så att Mias student börjar närma sig så smått känns trevlans trevlans det med.

Jag undrar egentligen vad meningen med att skriva här är haha, men ja, har man vant sig så har man väll.




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback