16:-

Det må hända att jag bara fick tillbaka 16 kronor på skatten och att typ alla andra fick tillbaka mycket mer. Det var ju lite skrattretande när jag och Emelie var i Thailand och jag trodde att jag skulle få tillbaka en massa på skatten men sen fick reda på här hemmifrån att jag skulle få tillbaka 16:- haha. Att sen Emelie fick tillbaka typ 968 gånger mer gjorde ju inte hela saken bättre haha ;)
Men jag kan ju då tillägga att jag idag fick en trevlans lön+semesterersättning. Tummen upp för det!
Jag firade med att köpa ett par skor, att dem nog är för små är en annan femma haha!

Idag vaknade jag och hade en hel dag utan några som helst planer framför mig. Ibland kan jag allt få lite små ångest av det, iaf när jag har flera dagar efter varandra som jag inte har nått jättespec att göra. Men det löste sig med att jag somna i solen en timme typ, åkte in till stan för att byta en tröjja och ett par shorts. Självklart hade dem inget av det jag skulle byta till haha. Sen åkte jag en snabbis och åt pizza hos Anton och efter det gick jag hem till mormor&morfar och prata och fika.

Det är såklart kul att mormor/morfar/farmor blir så glada när man kommer och hälsar på, men samtidigt är det på något sätt jäkligt sorgligt att dem blir just så glada. Kanske för att man borde hälsa på oftare?
Man, iaf jag, tänker inte direkt på att de om ett antal år antagligen kommer att vara helt totalt borta och att det då är försent att sitta där och prata om ditten&datten, ta reda på en massa om mamma&pappa som de har gjort och inte gjort, skratta åt gamla minnen från när man var liten och de passa en, bli bortskämd med bullar och kakor, höra en massa om deras liv som unga, få berättat om en massa gamla foton, höra skvaller&nyheter om deras vänner och ja en massa annat!
Även om jag inte tycker att jag är totalt jävla värdelös på att hälsa på ska jag definitivt bättra på det har jag bestämt mig för!! 

    
    
Kärlek på er ♥ !

Nu ska jag återgå till att skriva personliga brev. Sjukt jävla tråkit, svårt är det med tycker jag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åå va kärt =)

Postat av: Sandra

Håller med Lina vi borde faktiskt hälsa på oftare. blir nästan lite gråtfärdig när jag tittar på bilderna. Kärlek till dem alla<3

2009-05-15 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback