Välkommen

Välkommen 1 mars (det är egentligen sjukt att det redan är första mars), om en månad är det april och 27 dagar kvar tills jag fyller 21 ( det är ju sjukt om något). Men som sagt mars&april, jag tycker att det börjar klinga lite vår !

Igår var en ganska lång dag. Började friiskt med ett träningspass på morgonen. Det gick från att jag skulle träna med Therese, till att jag skulle träna med Carro&Pära, till att jag skulle träna med Pära till att jag jag tränade själv haha.
Sen blev det brunch med Carro&Pära, gott värre!
På kvällen kom Sara hit och käka middag och kollade på Melodifestivalen, sen brummade vi iväg med bussen och mötte Pära&Carro. Till vårt sällskap anlände även en kille på centralen som tydligen kom från Göteborg som hade blitt av med sin plånbok och därför inte kunde komma hem. Vi kunde inte riktigt komma fram till om han var skum eller inte, men han var trevlans och joinade vårt sällskap resten av kvällen och vi roade oss med att försöka komma på en massa lösningar så han skulle kunna komma hem, men icke gick det. Sen åkte vi hem och fick lämna honom. Han är en sån som man kommer att gå och tänka på och undra hur det gick för. Och jag undrar om han var skum eller inte alls skum. Jag hoppas att han var skum, iaf lite. För då behöver vi inte ha dåligt samvete för honom fast att vi hade kunnat hjälpa honom med mitt bankkort.

Idag söndag och vad som komma skall har jag ingen aning om!

Kanske ska jag ta tag i och göra minna sånna här, vad det nu kan kallas? Dom där "snäck, korall och stengrajjerna"

   
Myyys på det =)!!

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag hoppas med att han var skum, så vi slipper vårt dåliga samvete. Vem vet vi träffar kanska honom igen :P

2009-03-03 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback