Te!

Fredagskväll och här sitter jag och nördar lite smått.
Tredje jobbedagen denna veckan, strongt strongt! Ikväll hade jag två alternativ att välja mellan : Vara hemma och slöa eller festa. Dock fanns inte lusten för något av det! Men det blev som sagt att vara hemma, vilket känns iaf lite bättre nu när jag för en stund sen märkte att det började regna! Det regnet slipper jag gå ut i.

Den senaste veckan har vi haft brist på roliga och goda teer. Kvällarna har blitt liiite tråkigare av det faktiskt haha.
Och varje kväll när jag eller Sandra har tagit insiativet till att fixa teet har det blitt tråk eftersom att de goda teerna var slut, inte heller har någon av oss eller mamma sett till att fixat något nytt.
Meeeen idag gott folk vad händer haha? 
Jooo, jag har tid mellan bussen från jobb och bussen hem så jag går och köper lite te. På vägen hem pratar jag med Sandra i telefon om lite ditt lite datt och plötsligt säger hon : "Jag har föresten köpt te idag", då skrattar jag lite och säger "Meen det har ju jag med". Då börjar Sandra skratta ännu mer och säger "Det har mamma också gjort".
Nu har vi alltså tre nya. Låt mig presentera dem : "Lyckliga stunder", "Kviten" och något som jag inte vet vad det heter haha. Frågan är vilket man ska sörpla på nu?





Trevlig helg på er!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

NYPONBUSKAR NYPONBUSKAR, HELA VÄGEN NYPONBUSKAR. Det är såååå härligt att ha den låten på hjärnan =P Hoppas teet smakade ;) Puss

2009-03-07 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback