Suprise!

På kvällens schema står fira Emelie, trevlans trevlans.

Idag har jag jubbelijubbat.
Fy faaaaaan vad mycket dem har tjatat kvällens låtar på radion där. Det är nästan så jag inte vill höra dem ikväll. Men jag antar att jag ska göra det iaf haha =P!

Jag har typ precis försökt sova. Men inte fan gick det.
Där kör man omkring på jobb och gäspar och har sig, men när man väl sen ska sova går det då? Nej!!

Igår gjorde jag en liten trevlig upptäckt haha. Inte en så liten upptäckt heller.
Jag hittade ett kono som jag lite halvt glömt bort där det fanns en ganska trevlig summa pengar. Om jag kommer ihåg det rätt så satte jag över pengar på det innan jag åkte på resan för att jag inte skulle vara totalt pank när jag kom hem. Men tydligen så glömde jag helt bort det. Och det tog en jävla lång tid igår innan jag kom på vad det var för konto och pengar jag hade hittat, är inte ens helt säker på att det är så, men hur skulle det annars vara. Det är döpt till "hemma", så någon mer logisk förklaring kan jag inte komma på..! Men det är lika välkommet som när man städar och hittar pengar haha :)!

Nu ska jag hoppelihoppa in i duuuuschen!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback