Sool och baad

(Har kommer ett inlagg som inte gick att publicera i forrgar)

Utflykten skots fram till idag eftersom att Emelie tvunget ska vara sjuker hehe. Illa illa, men jag tycker allt att hon ar tapper! Nu haller vi tummarna for att hon snart blir frisker :)!

Det bjuds iaf pa lite bilder fran dagen!













Ja, det ar vad dagen har gatt ut pa mellan elva i formiddags och sju nu ikvall .
Annars kvall har vi hunnit med att kopa batbiljett tills imorrn (till Ko lanta och sen vidare till Ko lipe), kaka middag, shoppa lite och sen upptackte jag att jag tappat min batbiljett, vi gick tillbaka till affaren vi varit i och gick tillbaka till restaurangen men utan resultat. Jag vet inte vad vi tankt, men vi gick iaf tillbaka mot dar vi bor och hej hopp sa cyklar en killen fran restaurangen ikapp oss och racker glatt over batbiljetten som han hittat. Da blev vi allt gladaaa :)

Nu ska vi snart nanna for bada tva ar sjukt trotta efter en heldag pa haavet!

Det ar foresten sjukt mycket som jag missade har pa Phi phi sist jag var har med Janetta, nastan pinsamt haha. Men nu har jag iaf tagit igen det!

Tjingeling!

-------------------------------------------------------------------------

Igar kom vi fram till Ko lanta och imorgon aker vi vidare til Ko lipe.
Har ar mys och igar hade vi vart forsta partajande sa idag har vi varit lite sega.
Emelie har precis kakat krabba och ar glaader :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er. Ser ju riktigt gott ut men är det inte en HAJ precis bakom dig. Ser ju ut att vara sol det mesta av tiden. Här har varit en fin vårdag. Har till och med varit på en runda med hojen.Hoppas det blir bättre med Emelie.Var rädda om er...

Kramar Tygelsjö

2009-03-29 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback