Så var den dagen förbi

Precis satt jag vid datorn och sa hej och godmorgon till pappa som kom hem från jobb. Eller inte, men denna dagen har gått sjuuukligt snabbt av någon konstig anledning. För det finns ingen anledning till att den egentligen ska ha gått snabbt. Det har varit grått, det har regnat och jag har haft ont i magen!
Jag var iaf en kortkort tur i stan, var en kort stund hos Anton, sen skulle jag egentligen till skolan men så blev det icke. När jag väl har råkat tänka en liten tanke att jag lika bra kan skita i lektionen är det ganska svårt att motivera sig att gå dit. Speciellt när det är i Lund!

Imorgon ska jag jobba, det känns halvdant!
Nu ska jag kolla på ännu mer Entourage. Man, eller iaf jag borde alltid ha boxar på lager att kolla på, det e naajs!
Undra vad jag ska ta mig ann efter detta?

Mot sängen.
Tjoooong!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Jag tkr alla dagar går sjukt snabbt nu för tiden. Vilket funkar bra just nu, men sen när det blir vår och sommar då jäklar vill jag be dagarna stanna upp lite så man hinner njuta!

Postat av: Emelie

Tack! =) tycker det är mys här med. =) Somrig liten maskros du har snickrat ihop =) Haha när du skrev att du var en kortkort stund i stan läste jag det som att du hade haft KORTKORT (alltså kjol) på dig i stan hahah...tänkte att det minsann var till att trotsa vintern en ANING =D haha men man vet aldrig när Lina har börjat dra fram vårskorna ;) HAHA! Ja läste din kommentar om vårdröm igår och inatt har jag faktiskt drömt att du hade varit ute och letat efter det teet. Du hade typ köpt massa massa tepåsar med dig i hopp om att du hittat rätt, men ingen av påsarna var rätt te. =( Haha hoppas du lyckas bättre in real life ;) =D puss o kram

2009-03-03 @ 12:43:55
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Äääntån

När du kollat klart på Entourage-boxen kan du ju alltid kolla på digital-boxen. Ha. ha. ha.

2009-03-03 @ 18:56:15
URL: http://euforia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback