Onsdag

En liten onsdag så här mitt i veckan är det idag!
Idag har den mesta av tiden känns det som gått åt till att gå omkring på Limhamnskyrkogård med Anton. Jag har varit där inann men aldrig så på riktigt gått omkring och tittat, iaf inte vad jag kommer ihåg. Solen sken och det var såndär lugn och smått harmonisk känsla att gå omkring där inne. Så det var skönt. Samtidigt som det var smått sorgligt när man såg alla unga som dött.

När jag gick till bussen idag stannade en hemlös mig och fråga om jag hade lite mynt över att ge honom. Så jag stoppade ner handen i fickan där jag visste att jag hade lite som låg och skramlade. Dock inte hur mycket haha. Upp fick jag tre tior, några femmor och lite enkronor. Lite mer än vad jag hade tänkt hehe, men det skulle kännts sjukt snålt att bara ge han lite av det och lägga tillbaka resten i fickan. Så han fick allt. Förhoppningsvis blir han mer mätt än vad han blir full..

Jag var lite smått irriterad av att jag fick åka hem utan ipod eftersom att jag hade glömt den hemma. Men det fixade sig ganska bra. Istället fick jag lyssna på roliga samtalsämnen mellan en tjej och en kille som satt precis bakom mig. Musiken ersattes med prat om olika sexställningar, den snyggaste kroppsdelen, analsex, dildos och lite sånt dääärnt kul att sitta och lyssna på!

Nu har jag ett arbete att ta tag i, vilket jag verkligen inte känner för. Men eftersom det ploppade upp en resa lite så där huxflux  har det blitt ganska bråttom nu eftersom de ska redovisas dagen efter vi kommer hem. jippy!



Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hehe kunde ana så smått att det skulle bli denna låten idag.

Tack än en gång för skorna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback