Jag är gaaaah, irriterad!!!

Jävla skit foto sida!!!
När jag väl har fått de andra bilderna från trippen och när jag väl ska skicka in det funkar inte skitsidan.
Gaaaaaaaaaaah.

De flesta bilderna var typ lika dana som den jag själv har, men några var väll iaf liiite värda att vänta på innan inskickning. När nu den ska bli av, suuuck!



Det är lite smått konstigt att tänka att de flesta av snäckorna och de som hänger på min vägg är plockade från denna stranden. Tänk så hade inte jag plockat dem, då hade de legat kvar och skvalpat där i vattnet. Jag förstår om dem är arga på mig!

I natt drömmde jag föresten att min mormors byxor spökade haha.

Datorhelvete, jag vill skicka in bilder nuuuu!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ööööh fy och blä på sånt! hoppas du får skickat iväg de snart! Haha din mormors byxor??? hihi ibland undrar man! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback