Helgen som gick!

Fredagen gick, lördagen gick söndagen gick och nu är det måndag som håller på att gå!

Fredag kväll tillbringade jag den mesta delen med sängen och tv:n.
Lördag jobb, på kvällen firade vi Emslusen. Det blev Melodifestivalen, snittätande och kb.
Trevlans trevlans kväll :) Den avslutades för min del i duschen med att tvätta bort öl från hår och rygg eftersom att någon filur på dansgolvet inte var tillräckligt stadig på handen.
Igår var det en typisk söndags feeling. Jag sov, jag vakna, jag sov, vi fixa med tågbiljetter, buss biljetter, kolla på film, hade ont i huvudet sen var det middag här hemma med en stycken Svenssonfamilj, en stycken farmor, en stycken Anton. Det blev en middag med mycket skratt och minnen och poff och pang så hade fem timmar rusat iväg.

Nu imorse kollade jag klart på Twilight som jag inte såg klart igår. Vi såg den när vi var i Malaysia så jag tänkte att det var bäst att se den en gång till med svensk text så man inte skulle ha missat något jääätteviktigt. Eller inte, största anledningen att se den är väll för att vi i Malaysia satt och väntade och väntade på en lite smaskis sexscen med Edward. Den kom inte så för att vara på den säkra sidan kände jag mig tvungen att kolla på den en gång till så att man inte råkat somna eller nått.....hum..!

Örk och pi, idag måste jag ta ett allvarligt och seriöst ryck med arbetet. Jag har ingen aning hur jag ska göra med det.
Men de löste sig ju med den förra uppgiften som även den kändes halvt omöjlig så förhoppningsvis löser det sig med denna med!
Idag känns som en halvdan dag. Jobbig känsla i kroppen och blödigheten är nära. Det är till att undvika saker som är sorgliga. Tur i oturen då att jag mestadels måste lägga ner tid på äckelarbete då haha.

Sist men inte minst så Grattis på födelsedagen Emelie :)!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emelie

Wiiie taaaack sötnos!!! =) Ajaj, ja undvik sorgligheter! tur att det väntar två härliga veckor sen ;);) JA nä den ähr veckan blir inge kul på pluggafronten...huuu!!!! -bara o kämpa på så får vi vår belöning sen ;)KRAAAM

Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-16 @ 17:31:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback