Söndag!

Söndag söndag. Imorgon måndag och kneeegandet på jobb börjar!

Denna helgen blev typ inget av det som jag trodde/hade tänk skulle bli.
Jag och Anton skulle ha träffat Sara&Macke i fredags. Så blev det inte.
Efter att Anton velat gå på någon fotbolssmatch på fredagkväll och jag lite halvt "tjurat" för det, men sen ändrade mig och ville följa med blev inte matchen.
Istället för att ha träffat Sara och Macke på lördagen istället för på fredag blev inte det heller!
Utgången som iof inte var helt bestämd med töserna, blev det inget med. Eftersom jag då inte skulle ut skulle jag med Anton på nån liten grillkväll hemma hos Sebastian. Tro det eller ej, men det blev inte heller av.
Lite smått irriterande faktiskt när allt bara inte blir som man trodde haha. Speciellt när jag lixom på nått sätt ville göra så mycket som möjlig nu innan jobbandet börjar imorrn. Inte har solen skinit heller haha.

Vad hände då istället i helgen?
Det blev en liten tur i stan i fredags och sen har jag spenderat resten av helgen i Hållö hus. Vi har roat oss med att se: Röd drake, När lammen tystnar och Hannibal. Igår kom det lite folk hem där och vi käka pizza, kollade på fotbollen och på Tillsammans. Helgen har alltså mest gått i filmens och chillandets tecken. Inte direkt riktigt vad jag hade "förväntningar" på med det var mys iaf!

Näe, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej golle! hoppas du överlever knegandet! tycker vi får planera in vår campingtur på allvar snart! :) kämpa på bibbe! Money money money! puss puss

Postat av: emelie

hihi aa den är äntligen utläst nu ;) gått lite segt, men det var verkligen jättebra!

2009-06-09 @ 19:39:34
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback