Rusk!

Hur lönt känns det att slösa två lediga dagar, som dessutom "sitter ihop" när det bara regnar och ruskar. Dessutom händer det inget speciellt en dag som denna. Eller ja, jag är just nu hos Anton och ja det är skönt med sovmorgon imorrn, men jag hade gärna haft det en annan vecka. Jag tycker att det är en jäkla brist på lediga dagar som sitter ihop på mitt schema. Fast ja det kunde varit värre, men ändå lixom. Alla lediga dagar borde sitta ihop med minst en ledig dag. Det är ju så sjukt skönt att vakna på morgonen, se en ledig dag framför sig och veta att man dagen efter också är ledig!

Det är lite komiskt, jag har jobbat en dag hittills och redan uppskattar man dem lediga dagarna något enormt.

Fast ändå, det ska bli sjukt skönt att sova imorrnbitti igår var det tidig morgon och idag var jag på det jäkla informationsmötet och en intervju. Alltså en tidig morgon på en ledig dag, inte okey!

Näe, nu har Anton läst klart sin bok så nu behöver inte jag sitta här och svammla mer.
Tjong på er!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har storlek S :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback