Midsommar!

Midsommar, ja den var ju inte riktigt så som jag vill att midsommar ska vara, ett vackert år ska det bli det ultimata midsommarfirandet exakt så som jag vill ha det!

Även om jag vill ha fest, massa folk, blommor, kransar, massa mat, lekar och dans ska jag dock  verkligen inte heller klaga över detta årets. Det blev ju trevlans i Kristianstad =).
Extra bra känns det eftersom att jag känner att jag har fått ut en hel del av dessa tre lediga dagar. Chill hemma, en fika med Pära, tur till stan med Sandra, fika hos farmor, bio med Anton, Tegle och en Erik och sen två dagar i Kristianstad!



  
   



  




   



  

Det sammanfattar väll ungefär vår vistelse =)
Sjukt blandat väder har vi dock haft haha: Strålande sol, tunga svarta moln, varmt, kallt, åska, små söta moln och ösregn!

Tjong!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Tjo här var det bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback