Hungrig!

Känns som jag inte har käkat normal mat på några dagar. Kanske har jag det men det känns inte så. Mackor hit och mackor dit.

Idag är jag sjukt trött och seg.

Det var trotts allt antagligen tur att det inte blev någon "födelsedags fest" här hemma igår.
Efter att ha slutat klockan 8 i fredagskväll, sen åka på Henkebenkes student, komma i säng lite försent, bli väkt av att det ringde hit klockan två på natten och sen inte kunna sova, gå upp klockan halv sex och sen jobba till klockan tre var jag hyffsat jävla seg och trötter.

Det blev iaf en tupplur och sen åkte jag till Limhamn och anslöt mig till en trevlig liten skara männsikor =)
Kvällen såhär i efterhand gick typ "bara" ut på ölspelet, skratt, "under-över", snurra flaskan och en massa fjönteri haha.

  
  


Eftersom att jag sen sov hos Anton i det ljusa rummet blev det ingen behövlig sovmorgon. Eller ja, om man jämför klockan nio med klockan fem som jag så fint ska stiga upp imorrn är det ju en för jäkla trevlans sovmorgon. Men ändå lixom..!
Solen har ju lägligt visat sig denna lediga dag så det har blitt lite chill och spel i solen =)

Som sagt jobb imorrn, känns segt. Speciellt med att stiga upp klockan fem!
I veckan håller jag tummarna för SOL! Iaf imorgon, på tisdag och torsdag-lördag. "Sluta tidigt dagar" och lediga dagar, skönt! Resten av dagarna får det gärna regna för min del, känns hundra gånger bättre att jobba då haha.

Nä mot en vanlig god grillad middag -  inga mackor!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback