3 JUNI!

Det är den tredje Juni och det känns lite smått galet. Det är ju SOMMAR !! Det svåra är att inse det nu, så att man inte kommer till augusti och fattar det då, för då känns det som att man kommer vara lite sent ute.

Igår var det ganska enkelt uträknat den 2 juni. Det var en trevlans dag.
På förmiddagen blev det snabbt bestämt med Emelie att vi skulle till ribban. Det är ganska mycket som bestäms snabbt och huxflux med denna dam haha.
Det var iaf skönt att ligga där i solen, så skönt och så stekit att jag såg ut som en kräfta i huvudet när jag kom hem. Lite kul eftersom att vi sa när vi låg där att "ah, bara vi inte ser ut som kräftor sen när vi ska på student". Jag tänkte inte så långt som till solkräm fast att jag hade det med mig. Men meen.
Dessutom badade vi och Emelie fick sitt första dopp i det blå, fast snarare i det bruna där vi badade haha.

   

På kvällen var det dags för Mias student =)
Jag har inte tänkt på det innan, men när man själv tog studenten kände man sig ganska "gammal", men igår när man såg alla som tog studenten tyckte jag att alla verkade så små.
Men men oavsett om de själva kände sig gamla eller små så var det allt en trevlans kväll!

   
    

Ha en brao dag!
Tjingelipling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback