Tankar!

Humelihum. Just nu känner jag mig sådär konstig äckligt "djup". Varken possitivt eller negativt, bara "djup".
Dessutom är det jädrans mycket som snurrar runt i huvudet, sånt där som jag inte riktigt kan få fram. Det lixom bara snurrar. Fast inte det heller är possetivt eller negativt, det bara är!

Två saker som jag dock kan få fram är att jag måste ha något nytt i i livet till hösten.
Jag måste börja på något nytt, åka till något nytt ställe, göra något, nytt träffa någon/några nya människor. Ja vad som, bara något nytt infinner sig. Så det är dags att klura på det. Inte för att det behöver vara något drastiskt/allvarligt. Det kanske rent av räcker med att färga håret grönt eller nått..

Den andra saken är så mycket ens bild av en person kan förändras. Både på personer nära en, men också på sånna som man inte alls känner. Man kanske går och stör sig lite på en person, sen helt plötsligt får man veta något om den personen som man inte hade en aning om. Vipps så får man en annan bild! Kanske inte blir en helt positiv bild, men mycket dåligt lägger sig och man känner något annat. Speciellt när det är något hemskt eller sorgligt man får reda på om den personen, inte förrän då mjuknar man mot den personen. Det är ju ganska sjukt. Att det ska behövas något hemskt/sorgligt som har hänt för att man ska släppa sina fördommar eller vad det nu är man har.

Nä nu får det vara nog, nu vet jag inte vad jag tänker eller skriver längre...



Nu ska jag pyssla på mitt rum tänkte jag. "Lägga lite stenar och sånt i fönsterkarmen", som Anton så fint kallar det haha. För det är dags för en liten förändring och lite nytt där med känner jag allt!
Har allt kommit igång lite sent denna dagen. Klockan är snart fem och det ända jag har lyckats åstakomma är att ligga i sängen och kollla på tv.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Du glömde att skriva att du även igår hann med att få storstryk på Mario Cart :D Som vanligt, hähä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback