Hum... inget!

Hum ja, jag har inte direkt något sug efter att skriva. Finns inte så mycket att skriva om heller haha.
Det jobbas, det är väll ungefär vad det görs. Vilket det dock inte bara görs, men just nu kan jag inte komma på nått spec jag har gjort sen det var tältningen med Emelie&Lii..

Var iof litta partaj&utgång i lördags. Hur var det då? Jo, jag hade inga som helst förväntningar och hade inte planerat att följa med ut så det kunde inte bli så dåligt. Det var allt ganska trevlans. Det ända jag kände att jag gick misste om var nattamaooden på Mc donalds. Tur dock att jag gick miste om den för tack vare det lyckades jag pricka in den sista bussen som jag inte visste var den sista. Tummen upp, även om jag var sjukt sugen på en lilla menyn haha!

Imorgon är jag ledig och då ska något hittas på =) så kanske finns det något att skriva om imorrn...

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Natta maten var riktigt god, blev faktiskt en lilla menyn för min del :) Hoppas att du får en toppen ledig dag! Kram <3

2009-07-14 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback