.


"Bråk" efter Mariocart för någon dag sedan haha!
Flest sura miner kom dock från Henke, en av de sämsta förlorarna jag någonsin skådat haha.

Är ledig idag, jobbar imorrn och sen är det två veckors semester som gäller. Hej sov morgon säger jag bara!
Igår var vi en del som tog oss till Möllan för att träffas, dricka och snacka! Det var trevlans.
Dessutom blir jag så sugen på brunt hår igen när jag kollar på Tessiless!

 

Idag har jag varit skapligt jävla trött hela dagen. Men dagen har iaf spenderats med att åka omkring med mamma och farmor i olika mysiga affärer lite mitt ute i ingenstans.
Nu borde jag ta en röjjning på rummet så att man inte mister sina fötter! En dusch skulle nog med sitta på sin plats!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tus

haha då får du allt ta o färga ditt hår! :P Själv är jag sugen på att slinga det som du haha, men det är snart höst då ska det vara mörkt tycker jag :P hihi ha så kul på Ven! :D Pusss

2009-07-29 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback