En liten impulsare!

I brist på någorlunda billiga restresor och i brist på fint&soligt väder här hemma beger jag och Anton oss till Prag imorrn!
Även om det inte är en "sool och baad vaarje daag" semester som jag egentligen vill på så kan det nog bli trevlans trevlans tror jag =)!
Dessutom har jag aldrig varit där.

Men ja, jävla restresor säger jag bara. Känner inte riktigt för att betala en massa och inte veta vilket skithotell man kommer till. Vissa flyg kostar ju för fasiken till och med lika mycket, och många till och med mer än när jag och Emelie flög till Thailand, illa illa det!








Ikväll ska vi ha gäster så just nu är det städning för alla i familjen verkar det som...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback