Vilken trevlig heeeldag

Haha, igår hade Carro, Pära och jag en heldag.
Halv nio ringde min väckarklocka och jag ville inte alls gå upp, men klockan nio fick jag tvinga mig till det och klockan tio befann vi oss på friskis för att träna. Sen blev det biltur och utflykt till ett blåsigt och kallt Ales stenar haha. Frös gjorde vi, blåste gjorde det men vi slog oss skrattandes ner på filten bakom en sten och käka vår picknick.
Röda i ansiktet och om öronen brummade vi sen hem i bilen igen och då var det dags för middag. Middagen åts, drickan dracks, skratten skrattades, spel spelades och sen skulle vi ut. Blev dock inte mycket med det eftersom vi alla var skittrötta haha. Så en halvtimme var vi typ i stan sen blev det hem till sängen.
Tack för en låång och trevlans dag ♥ !




Nu har jag trääningsvärk och väntar på Sara så att vi kan knata hem till Carro!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh vad jag önskar att jag o min termos hade fått va med på den utflykten! myys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback