Torsdag!

Sara tyckte att det kändes som lördag idag, jag har kommit fram till att det känns som fredag.

Igår var det biodags, "Benjamin Buttons otroliga liv". Den var ja, annorlunda. Men bra för att den var just annorlunda och jag undrar egentligen varför ingen har kommit på den idén tidigare. Sen att Pittan blev snyggare och snyggare ju yngre han blev var ju inte helt fel det heller!



Idag var det lunch hemma hos Sara, Smarrit!

Jag har föresten en jäävla träningsvärk i benen och känner mig som en kärring.
Nu ska kärringen iaf hoppa ner i soffan, det e så trevlans att ha en box!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

För att vara en kärring är du ganska söt!

Ändå tur att man inte lever sitt liv baklänges, i så fall hade ju jag sett ut som en 60-åring nu typ!

Postat av: Emelie

Waah! Jasså du har sett filmen nu! =) Skrev ju om den i mitt mail! Eller hur var den bra! Och den tanken slog faktiskt mig också...att ingen kommit på det tidigare!?! Olala...vad är det för en box du har om man får undra ;) ha det bäst kärring ;)

2009-01-23 @ 14:35:02
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback