Nyårsafton

I måndags gick jag och kände det som att det skulle vara nyårsafton dagen efter ,tisdagen. Men det var det ickesanicke även om det kändes som det i måndags. När det sen väl var onsdag och nyårsafton igår kändes det inte alls som det. Inget känns som någonting längre verkar det som. Jag undrar hur de känslorna och den stämningen som man hade när man var liten bara kan försvinna? Inte för att man kanske kände något jättespeciellt för nyår när man var mindre. Men iaf för julafton och sin födelsedag!

Men men hur som så var det ju nyårsafton igår. En trevlig dag och kväll =)
Sandra och jag töntade oss här hemma på dagen, försökte städa lite och sen var vi ute en runda. Kan ju inte precis säga att vi fick känna på någon värmebölja när vi kom utanför dörren.

    


Sen blev det kväll och nyårsfirande.
Kvällen kan sammanfattas med god mat, skratt, charader, taxiåkning, tequilarundor, galna fyrverkerier/"bomber" på möllan, dans på kb och ont i tårna. Om man bortser från tårna som vi typ alla hade ont i haha så var det en jättetrevlans kväll och natt ! Så tack för det =)


 


Så ja, gott nytt år på er!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som jag ska käka upp den där ludna saken dessutom försöker du flyga iväg;)<3

2009-01-01 @ 17:28:38
Postat av: emelie

Haha wiiie! Thanks själv Lina! Det var supertrevligt :) :) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback