Kanske inte så pissinödig

Denna veckan är nog inte såå pissinödig som jag tänkte och kände i måndags. Vilket känns skönt nu men i måndags kändes rent åt helvete. Det hjälper dock inte att tänka att man inte kommer att må så dåligt  hela tiden eftersom det just då känns som att man skulle kunna bli nerskiten av världens största skitgris utan att man skulle bry sig alls.
Men skit i det, för nu tar vi tillvara på detta ett tag !!

Idag vaknade jag med huvudvärk. Det är ganska värdelöst eftersom det känns som att man vaknar efter en kväll man har varit ute men tagit det lugnt. Men likafan vaknar man halvt om halvt bakis och tänker att man då lika bra kunde tatt i lite mer kvällen innan.
Sen åkte jag och min käre far på tur. Jag har fått för mig att jag ska ha ett skrivbord nu när jag har skaffat mig en bärbar dator och ska känna mig lite viktig. Men vi hitta inget så de blir till att fixa och trixa.

Imorgon blir en trevlans dag =)

 

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback