Hum..

Jag har tråk, ändå har jag bara varit vaken i en timme. Finns alltså risk för en tråk och rastlös dag, illa illa.
Rent allmänt känns det som en tråk tid nu. Finns verkligen inget att se fram emot. Först hade jag hela resan att tänka på, när jag kom hem var det jul och hela den biten och sen var det nyår. Nu finns det inget alls och det är inte bra.

Så lalalalallala, vad ska jag nu gööra? Fördriva tid:

12 HAR DU
Ett förhållande nu: Nä
En bästa vän: Ingen som jag kallar "oh du är min bääästis"
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nä
Blivit kär vid första ögonkastet: Nä
Haft ett one night stand: Nä
Skrikit åt en lärare: Nä
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nä
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Någon gång antar jag väll att jag har det
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nä
Snusat: Provat typ en eller två gånger, blö
Rökt: Provat några gånger

10 DAGENS:
Klädsel: Pyjamasbyxor, linne och täcke
Frisyr: Hästsvans
Vill ha: Svar
Låt: Vet icke
Drog: Vet icke
Saknad: Min brunhet som bara fallit av
Köp: inget
Godis: inget
Attityd: Meningslöst
Tanke: Blö

5 FÖRSTA:
Bästa kompis: Emelie på kulladal
Bil:Den har inte kommit in i mitt liv än hehe
Semester: Turkiet
Piercing: Navel
Konsert: vet inte


9 SENASTE:
Personen som sms:ade dig: Anton
Personen som du kramade: Mormor
Personen som ringde dig: Emelie
Personen som du ringde: Emelie
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Sandra
Alkoholdrycken: cider
Bilfärd: Hem från jobb igår
Filmen du såg: Vet inte vad den hette
Gången du grät: Förrgår


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Tror det
Våga hoppa bungyjump: Vill våga, men vet inte om jag skulle göra det
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Ja
Kalla dig själv lycklig: Nä
Hellre ta bilden än att va med på den: Beror på hehe
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Kan kan man väll
Kunna springa 50mil: Hehe, noope

8 VAD:
Gör du just nu: Detta och lyssnar på musik
Ska du göra imorrn: Ingen aning
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att jag ska flytta eller resa iväg igen
Har du med dig in på bion: Någon annan
Är det för färg på dina byxor: Svart och rosa rutiga
Är det för väder hos dig just nu: Kallt och sol
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Utseende och stil
Skulle du göra om du vann på lotto: Om jag van 20 kr eller en miljon?

6 BLANDAT:
Är du blyg inför de motsatta könet: Beror på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21, Galet!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Använder du huvtröjor: Ibland
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Kanske en tatuering till
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Vet inte, men när man var mindre iaf
Mage eller rygg? Vadå mage eller rygg?
Kramar eller kyssar: Båda är mys

Tjingtjong på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha du o dina listor Lina! utflykt på torsdag wiie! =) Nöjd nu då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback