Gaaah

Igår var det grått, idag är det grått och jag ser för tillfället inte någon speciell stor mening med nått.
Instängt är vad det känns. Det som just nu känns mest meningsfullt att göra är att resa eller komma någon annanstans och plugga nått "kul". Det behöver inte vara jätte långt bort, bara det är bort och nytt!
Men icke, pengar har jag inte och nått som är kul att plugga kommer jag inte in på nu iaf.

Men nä, lite nytt, lite sol, lite värme, lite vår, lite utflykter, lite vårjackor, lite tygskor, lite planer, lite vett i huvudet och skratt så ska jag nog ta mig genom tiden tills hösten kommert (det lät iinte bra haha) och ha kommit på något jävla meningsfullt.

Nu ska jag snart ta mig ut så jag slipper sitta här iaf =)

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hörru fröken finemang, nu ska du inte vara sån.

Det finns jävligt mkt skoj att se framemot vettja! Tänk utanför din "allt e grått" zon, så märker du nog det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback