En skön lördag kväll

Det bästa med att jobba, förutom pengarna såklart är nog att det är så skönt på kvällarna. Man vet att man har jobbat, kämpat sig upp tidigt, skramlat in lite pengar och man är skönt trött, typ som när man tränat och blitt riktigt trötter.
Jobbade dock en av de kortaste tiderna jag har jobbat idag 7-12. Så det var ganska najs för sen hann jag med att gå i stan med Therese. En stan som det var mycket folk i, jag tyckte iaf att det var för mycket och det jag skulle köpa köpte jag inte ens. Det ända som handlades var en hamburgare och en glass.
Imorgon ska jag än en gång på klockjakt. Denna gången är jag ganska säker på att jag kommer att lyckas, Ha!

Jag har hakat upp mig på filmen "Låt den rätte komma in". Hela familjen såg den i förrgår och den var sjukt konstig. Jag kan stå ut med en konstig film om man i slutet fattar poängen. Att den handlade om en mobbad pojke fatta vi dock hehe, men allt det andra? Nä, det är lite smått störigt faktiskt för jag vill veta hela poängen och tanken! Tell me!!

Nu ska jag dricka Fanta! Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hata filmer man knäppa slut ;) Ingen du rekomenderar alltså ;)?

2009-01-24 @ 20:27:54
Postat av: emelie

LÄS BOKEN! Then you get it all! =)

2009-01-25 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback