Åh..

..jag har hittat en så bra version av "I walk the line".
Det är inte klokt, jag blir rent till mig när jag hör den. Mums Muuuuums!

Idag har jag varit på fotograferingsjakt för min ena kurs.
Det blir dock så sjuukt tråkiga foto när det bara är grått, brunt, lite grått, lite brunt och ännu mer grått!
Imorrn ska jag starta min dag aktivt sen blir det till att sitta och rita och ha mig. Det känns lite komiskt,  men bra att jag kommer få studiebidrag för att sitta och rita och pilla på datorn lite. Mums för det med!
Fast om jag kommer tycka det är lika kul när man ska visa upp sina grajjer är en annan sak, vissa verkar vara värsta konstnärerna haha. Men jag kan ju inte vara sämst av aaaallla...

Trevlig fredag på er!
Tjingtjong


Kommentarer
Postat av: Emelie

woooh! Det låter superkul juu =) wiie, ser fram emot att höra allt snart!!! Spara fotandet till nästa helg, då kommer det garanterat inte vara grått, jag kommer lysa som en sol över att få träffa mina kära vänner :):):) pouss!

Postat av: jag igen...

föresten...man blir ju sjuukt nyfiken nu på vilken version det är du hittat??? =) med vem?!!! säg säg säg! KRAM KRAM KRAM!

2009-01-30 @ 23:38:03
Postat av: emelie

AH! guuuh ja...man blev helt till sig =D rockversion!! Sjukt bra =) JA det ska bli sååå trevligt att få träffa er!!! (L)

2009-01-31 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback