Lite ditt, lite datt!

Jag är lite tröött, lite raastlös lite huungrig och lite fröösen
För någon dag sen längtade jag efter en dag att baaara vara hemma. Nu när jag är hemma och har tid vet jag inte vad jag ska göra, ändå har jag både varit i stan, hos Anton och tränat idag. Hade ju varit intressant att se hur det hade gått att bara vara hemma en heeeldag. Fast, det jag hade tänkt göra på en heldag hemma är iof redan gjort.

Asså jag är svinigt trött på denna tiden nu. Jag är trött på att känna mig luffig, ful, blek och åter ful dagarna i ända. Jag var ju i stan innan. Dels för att köpa dricka (jag känner mig fortfarande inte helt bekväm på systemet haha) och dels för att hitta något att ha på mig när vi ska ut på lördag. Efter typ tjugo minuter hade jag köpt dricka och gett upp att leta efter några kläder. Det är så jädrans tråk och gå omkring påbyltad i vinterkläder och kolla på kläder. Varm blir man och det tar evigheter att ta av sig när man väl ska prova något, det tar evigheter när man ska ta på sig efter man har provat. Man ser sjukligt blek ut i speglarna och allt man provar ser i princip jävligt fult ut för att man har ett par feta jävla vinterskor som inte alls går ihop med resten av kläderna.

Igår tänkte jag att jag skulle trotsa vädret och gå ut med mina vita tygskor. Det var för jävla skönt och det kändes lite som att man kunde studsa fram utan att man kände sig som en storfot. Lite kallt var det, men det kunde jag fan ta bara för att slippa vinterfulaskohelvete! Det jag dock inte kunde ta var när jag gick snabbt på den lite blöta marken i Lund och jag av någon anledning tittade ner på skorna och de var helt svart nerstänkta längst fram vid tårna.
Idag trotsade jag med vädret och vägrade ta på mig vinterskor. Det kändes dock inte alls lika bra eftersom att jag tog ett par andra ganska fula skor!
Jag tror att det jag just nu saknar mest är normala skor. Jag hatar vinterskor! Iaf på mig själv!
Och ja, visst finns det större problöm här i världen än att gå och känns sig ful här och där och hata vinterskor. Men fortfarande, det är ett problem! Imorgon hoppas jag(inte för mycket) iaf på nått litet mirakel.

Igår drömde jag värsta verkliga drömmen, idag drömmde jag värsta verkliga drömmen.
Inte så att det var verkligt för att det borde kunna hända utan för att jag kommer ihåg jättemycket detaljer från dem.
Igår var det att jag blev jätteovän med Carro för att hon höll på att säga att Therese var falsk mot sin pojkvän. Idag var det att det var tsunami i Tygelsjö.

Nu ska jag nog iaf göra lite te och krypa ner i sängen, det är ju trots allt ganska trevligt att befinna sig på mitt rum nu när det är städat och fint. Speciellt eftersom det även ligger en nybränd skiva i stereon som bara spelar miiin braiga blandning musik! Jag undrar om det föresten finns folk som inte tycker om musik alls?




Ha de fint
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG HÅLLER MED! Våren är sååååå efterlängtad just nu! Urk på detta! Haha, ja Therese är allt lite falsk mot sin pojkvän ;) haha =)

2009-02-26 @ 22:11:36
Postat av: Anonym

haha ja lina, du är nog den personen som klagar mest på vinteskor men håller faktiskt med dig.<3

2009-02-26 @ 22:43:56
Postat av: Emelie

Haha ujujuj bäst o akta sig när vinterklagar-Lina är framme haha! =D Den är på G nu ju! Bara Mars - April kvar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback