Söndagkväll - Ack vad skönt!

Olalaaa, det var dem jobbedagarna det.
Nu har jag den känslan som man hade för när man hade ett helt lov framför sig. Inte för att jag har det, men det känns iaf som det. Iof har jag bara tänkt gå på en lektion denna veckan tror jag. Det kan man ju välja att se som lov! Tror att det blir en trevlans vecka =) Den startar iaf bra imorgon - frukost med töserna, mys!

Sandra tjatade precis med mig till nöjjes för att ladda upp med godis inför Beck. För min del har det inte direkt varit brist på godis denna veckan haha. Nu är jag desutom blööt om fötterna efter våran lilla tur.



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha nä men där är två backar bredvid varann och barnen höll till i den ena medan jag försökte gömma mig i den andre =D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback