Redan söndag..

..och hur gick det till?

Dagarna och veckorna går jävlar i det snabbt nu. För några veckor sedan tyckte jag dock att dem gick sakta. Men ju mer man har att göra i veckorna, ju snabbare går dem verkar det som.
"Snart" kommer alltså våren gott folker...

Jag kom på att i onsdags var det två månader sedan jag kom hem från trippen. Känns som att jag har varit hemma mycket  mycket längre än i två månader. Två månader är lika länge som jag var iväg. Långa två månader här hemma, inte fullt så långa två månader borta. Imorrn kommer föresten förhoppningsvis Jeanettas bilder att landa i min brevlåda. Det blir skojsigt, även om det inte kan vara spec många bilder som hann landa på den kameran innan den pajja.

Igår gick det ovanligt snabbt på jobb, skönt!
Sen var det kalas&melodifestivalen hemma hos tha Prembos, denna gång gick tv:n inte sönder haha.

Idag är en typisk söndag. Plugga, städa och kolla på Beck!

 

Slut på tidsfördrivet för att slippa göra det tråkiga.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback