"Nostalgi"? eller är det inte alls det?

Hum..hjälp mig.
Är det lite sådär halft "nostalgi känsla"(inte sån riktig nostalgi, men lite åt det hållet kanske) med denna låten eller vad är det? Jag kan inte komma på om det är något med denna låten, att man har lyssnat på den förr eller så. Det känns så men kan inte komma ihåg det haha. Aja, ganska skön är den iaf..



Nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha svettats lite med Therese. Dum som jag var sitter jag dock nu här med värsta trasselhåret eftersom att jag glömde att ta med mig balsam. Eller nä, jag glömde inte det. Trodde att jag tog med det men märkte när jag snällt stog i duschen att jag hade tagit två schampo. Illa illa!

Annars idag har det blitt en sväng ut i solen med Anton, krängande av Ballerina och tittat halvt på en finsk film som hette "Höhatten och Filttoffeln" haha. Annorlunda men kul :P!

Nu ska jag bränna mig en ny skiva tills imorrn, en "städarskiva". För nu jävlar är det dags att ta itu med städningen. Ser för jävligt ut och jag drar mig från att göra mer än att sova på mitt rum!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback