Hej och håå vad det kan gåå..

Tre saker jag inte förstår mig på:
-Filmer/böcker med olyckliga slut
-"Låt den rätte komma in"
-Mig själv

Tre saker jag gör just nu:
-Lyssnar på musik
-Väntar på att jag är tvungen att ta bussen
-Skakar på mitt ben

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-Finna min 100 procentiga (iaf näst intill) plats i livet och vara tillfreds med den.
-Känna att jag har rest, upplevt och sett så mycket som jag vill. Här tillkommer även att ha varit på en megasuper stor och mäktig konsert.
-Ha barn.

Tre saker jag kan:
-"Bygga bro" med tummarna
-Skratta åt mina egna jättedåliga skämt
-Glömma bort jättesnabbt hur filmer slutar

Tre saker jag inte kan:
-Busvissla
-Säga " do you want some djuuuice" på Antons sätt
-Spela poker

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-Sjunga eller vara gryym på någon dansstil
-Laga mat på "riktigt", inte bara koka pasta och sånt dääärnt
-Leva en dag i taget

Näe, nu har jag allt lite bråttom.
Tjong!


Kommentarer
Postat av: emelie

du är söööt! =)

Postat av: Äääntån

En sak som du verkligen borde ha med på "tre saker jag kan" är att kränga! Inte klokt att så mkt godis/popcorn/chips kan få plats i en sådan liten mage.

2009-02-02 @ 20:22:30
URL: http://euforia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback