Håkan

Det är lördagkväll och jag vill inte riktigt att den ska ta slut!
Imorgon känner jag verkligen för en riktig slappesöndag. Men icke, jobba 8-17. Men det är iaf bra pengar, tur det och har man väl börjat att jobba mest på helgerna känns det halvt meningslöst att jobba en vardag när man har typ hälften i lön.

Som nu undrar jag hur man står ut hela sommaren när man jobbar, för att inte tala om dem som har jobbat där i flera, flera och ännu flera år. Efter i fredags, idag och ha morgondagen framför sig är tråkit nog det.

Men som sagt: Pengar, så nog talat om det och lite Håkan i öronen istället =)



Trevlig kväll på er!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

Håkan är allt bra trevlig att lyssna på, jag tycker att vi ska planera in en konsert med honom i sommar :) Hoppas att det går fort för dig på jobb imorgon! Vi ses på måndag <3 Kram

2009-02-21 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback