Whiholabandooola!

Jaaaa, resan är nu bokad och klar. SKÖNT SKÖNT SKÖNT =D!
Har dessutom pratat med den ena tjejen,  Frida i telefon för första gången vilken kändes BRA BRA BRA!
Verkar superduper trevlans!
Så nu är det 8 februari till Brasilien och preliminärt hem från Venezuela den 25 april!
Wiihoooooo!

Kan erkänna att jag från början inte var super lockad av att åka till Sydamerika.
Men ja nu, NU är jag jävligt lockad av att åka dit. Svårt att inte bli annat när man ser en massa fina, mysiga, vackra och spännande bilder.
Svårt också när man hittar en lista som någon resereporter har gjort över världens tio finaste stränder och två av dem ligger i länder vi ska till och en av dem ligger i ett land som vi kanske ska till. Då smälter man, iaf ju jag en hel del!

Annars då? Jo jag har faktiskt julstämning =)!
Alla julklappar är inhandlade.
Förutom det blir det en hel del jobbande. Idag dock ledig och i fredags hann jag med en myspys kväll med Emelie med bakadpotatis ätande, knäck görande, nejlikeapelsiner (vad kallar man det?), glögg drickande, julmusik lyssnande och så bar vi in Emelies gran. Myyyys!
Idag har jag största delen av dagen legat i sängen med Anton och kollat på än det ena än det andra. Mys men ganska tråk till slut hehe.
Näe, nu ska jag allt gå och tända en massa ljuuuus =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Mer jul, ge mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback