Jul jul strålande jul!

Jag hade julkänsla faktiskt =)
Men den försvann fort som fan så fort julafton var slut. Det vill säga igår, tyckte det var bra att det inte började regna fören igår med!

Mysig lillejulafton hos mormor&morfar, konstigt nog (eller ja inte så konstigt egentligen eftersom det är där vi har varit på julafton de senaste åren nu) kändes denna dag som julafton.
På själva julafton kändes det mer som lilla julafton, men dagen spenderades iaf hos farmor med kusinerna. Trevlans var det med. Trots glömda glöggkoppar och tretton glömda ägg haha =P!

Mysig dag idag har det allt med varit =)

Dock har jag små ångestklumpar lite här och där nu. Isch isch!
Känns lite som att jag står framför en avgrund och inte vet ett piss!!
När jag kommer hem i april/maj känns det som att hela livet kommer vara blankt på alla möjliga sätt. Jag vet inte hur någonting kommer att se ut. Tootalt ingenting!
Men ja, jag antar att det bara är som det känns nu. När man väl är där kommer det säkert inte alls vara så blankt.
Och ja, nu ääär det ju faktiskt så att man ska leva en dag i taget..

Nästa anhallt nu efter jul är ju i vilket fall som helst självklart nyår ja, prata precis med Emsanlus om att jag redan har en jäkla nyårsklänning haha!
DET är galet om något!
Tänkte för någon dag sedan att det inte skulle förvåna mig om det inte händer något på nyår bara för att jag för EN endaste gång ska ha klänning och redan mot alla odds har hittat en och fått den i julklapp. Svik mig inte med jeans denna gång Emsanlus!
Men nedå, något ska det allt ske =)!

Imorgon jobb sen ska jag nog inte jobba mer av december tror jag.
Resten av kvällen ska jag bara kränga choklad i sängen har jag tänkt!

Tjingeliiiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback