Helgen gick, nu ny vecka som vanligt!

Denna helgen känns på ett sätt som att den har varit vääldigt lång. På ett annat sätt känns det som att den har gått fort. Fast nja, den har nog mest kännts lång faktiskt. Bra, då all annan tid går går jäävla snabbt.

I fredags var det inflyttnings fest hos robban& hans "sambo". Mycket folk och trevlans över lag =) Fin tapet hade dem med!!
I lördags knepade jag i hop min "julgran" till mitt rum, så detta år kan jag inte klaga på att granen står ute på uterummet och att jag inte får uppleva julgransdoft.
Halv 12 på kvällen begav sig jag, Anton, Sebbe och Jensen till Filmstaden för "Lucia movienight". Det var trevlans, mys och tröttsamt. Sov dock bara typ en halv film, så jag är stolt över mig själv haha, trodde jag skulle sova mer. Kvart i åtta på morgonen var vi hemma igen och kröp ner och sov i fyra timmar. Resten av dagen var det ganska mycket chillande och sen blev det middag med familjen&framor här hemma och Lucia i kyrkan.

Haha galet galet, när jag och Sandra körde farmor hem sen så lyssnade vi på "Caramells" skiva. Det är sjukt så kul det är att lyssna på sånna gamla låtar, speciellt när man av någon konstig anledning kommer ihåg alla texter. Kul kul!

Näe, nu frukost. Sen jobba 12-21. Jippy.
Bokningen av biljetter är nu vääldigt nära. Spännande =)!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback