Ett litet jullov sådär!

Ja, det känns faktiskt som att jag har ett litet jullov. Mys, även om det som kortatst varar i tre dagar. Men ändå lixom!

Igår gjorde jag en liten insats. Jag jobbade över två timmar på jobb. Vilket jag i princip aldrig har lust, ork eller motivation att göra. Så igår jobba jag 08.00-19.00! Hujede mig, ont i ryggen var det här ja!

Idag har jag vaknat med huvudvärk? Säg mig varför? Jag har ingen jävla aning. Dygt, men den börjar nog ge med sig nu efter två tabletter ner i gapet!
Igår när jag vaknade mådde jag inte mycket bättre. Yr som fan, mådde illa och kallsvettades. När jag kom till jobb kände jag mig bakis!

Men nog om det och åter till juuuuulen =)!
På dagens schema står. Lite städning, hem till farmor och hjälpa henne med en snabb sak, hem till Anton och sen ska jag vidare till mormor&morfar där mamma ska firas och en dag för tidig julafton ska firas. De bli mys =)!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback