Måndag!

Lördagen gick och jag hade min sista schemadag på jobb för denna sommaren. Som förövrigt lär ha varit den sista sommaren där. Nu är det till att återgå till behovare.

På kvällen var det lite kräftskiva och fest hemma hos Carro, trevlans!
Sen dess och fram tills nu har det bara varit en enda lång chill&mys tajm med Anton och på några hörn Sandra!

Satt precis och kollade bak i bloggen för att jag skulle hitta vilket datum det var som jag tatuerade mig.
Illa nog är det inget kul att kolla tillbaka på runt den tiden lite fram och mycket bak. Ångest på den tiden och ångest fortfarande för att jag kommer ihåg det så väl.
Tänk så bra det hade varit om man bara kunde sudda ut vissa delar. Ännu bättre hade det varit om man kunde stänga av dåtiden, framtiden och bara ha NU! För överlag är jag faktiskt nöjd med det mesta så som det är nu, visst det skulle kunna vara/bli bättre på vissa ställen. Men de är inga enorma saker. Ändå finns det en liten gnagande klump i magen lite här och där, lite då och då.
Man kanske skulle ta och tatuera in CARPE DIEM stort som fan på armen så att man kunde trycka upp den i nyllet på sig själv så fort man började sväva bort!
Eller så skulle man tagit sig till en liten psykologliknade sak som rotade runt lite och som tog reda på om man verkligen var riktigt frisk och normal i knoppen.
Nä hej och hå, nu klev vi ut på djupt vatten.

Näääe, nu är det faktiskt dags för att framkalla foto känner jag så nu är det sorteringsdags sen ska jag äta räkor med Sandra!
Fast ja en sista sak. Jag kan ju erkänna att jag inte tycker det är någon enorm sommarvärme spec mycke längre, men lite överdrivet är det faktiskt med vinterjacka redan. Sorgliga människor, de kan inte ta ut hösten reeedan !

En sak till. I natt hade jag en skumskum drömm haha. Jag och Sandra var båda gravida med tvillingar. Dock var det inte varsitt tvillingpar vi väntade utan jag hade den ena i min mage och Sandra hade den andra i sin. Sandras mage var skitstor och min var liten. Vi var på ett sjukhus eller något och jag fick jätteont i magen och det kom en massa blod. Jag började störtgråta och skrev ut och fråga om jag hade fått missfall, men tydligen var det "bara" dags att föda". Huum?

Nää, ha det bra gott folk =) Tjing











 












Kommentarer
Postat av: emelie

om du vill kan ja tatuera in carpe diem i min panna annars, så ser du det varje gång vi ses! =) haha på tal om att ses så tycker jag vi gör det i veckan! kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback