Semestern slut!

Så, nu har jag för ett tag sen kommit hem från Bohuslääään.
Lyckade dagar detdära. Kanonsuperfint väder, festande sol&bad och kalas.
Packiningen står nu oupppackad brevid den ouppackade packningen från prag. Jag hatar packning!

Fy fan vad det ska bli drygt att jobba imorrn. Jag tycker det ska bli drygt men just nu känner jag inte det. Känns som att de lediga dagarna ska fortsätta att flyta på men icke =(!
Känner att jag verkligen hade behövt åtminstonde en ledig dag  för att landa och sooova ut litta.

Som sagt mina två veckor är slut, tummen ner.
Men det har varit två jättebra veckor så tummen upp!

Nu blir det till att vänta på Jontes alla bilder.
Jag kan bara bidra med typ max fem stycken haha.





Nu ska jag nog faktiskt snart nanna.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback