Kräftskiva

I fredags var det kräftskiva på Kulladal. Det var trevlans trevlans!







Annars då?
Jo det rullar på får jag väll säga. Solen skiner, hösten närmar sig, jag jobbar, det regnar, lyssnar på konserter på malmöfestivalen, funderar på livet&framtiden, käkar hamburgare på Burger King, köper mig en ring&ett armband,  gör allt för att inte fundera på livet&framtiden, blir svart om fötterna av dyngsura ballerinaskor som färgar av sig, tänker på Sandra som börjar gymnasiet, tänker att jag ångrar mitt eget gymnasieval, tänker att det inte är lönt att ångra det nu och att jag inte hade träffat vissa människor om jag inte gick där jag gick, jag skrattar, bli känslosam och fäller en tår, jag lyssnar på musik, glädjs åt sommaren när jag kollar på foto, går omslingrad med Emelie under ett paraply när det ösregnar och skrattar, jag suckar över jobb, jag glädjs över min lön, Anton trycker äckliga kuddar i ansiktet på mig, jag träffar Sandra för lite, funderar lite för lite på vilka kurser jag ska tacka ja till, har ångest, jag träffar trevliga personer, jag ska få tummen ur röven och köpa systemare, jag klappar kiwi, tänker på sjukdomar, jag skrattar åt skämt, jag ler för mig själv åt gulliga personer på stan. Jag kokar, är irriterad, glad, lycklig, olycklig, ledsen, arg, mysig, nöjd, onöjd.... Ja ni märker. Jag lever!  Och är förmodligen&förhoppningsvis helt jävla normal med att tycka och känna en det ena och en det andra..?
NU ska jag iaf borsta tänderna och sen brumma till jobb. För en gångs skull är bilen ledig. Det är skönt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: synne

<3

2009-08-19 @ 16:21:14
Postat av: Syster

Tycker faktiskt med att vi träffas för lite, vi får hitta på ngt nån dag tycker jag:)<3 puss Love

2009-08-25 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback