Honey i´m home

Hemma från Prag och jag kan sätta på min egna lilla karta i huvudet att jag har varit där med =)
Prag var trevlans och mys. Först var jag lite "besviken" för att jag trodde att det skulle vara ännu "mer gammalt, ännu mer torn och ännu mer spiror"¨! Men jag gillade det mer och mer och jag är nöjd.
Fint väder har vi haft och vi har filurat runt på lite av varje =)























Nu är det mindre än en vecka ledighet kvar. Firande i Bohusläään ska dock också hinnas med, ska bli skoj. Hoppas på fin fint väder. Imorrn ska det iaf tydligen bli fint väder så då är det beachen som står på schemat =)!
Måste erkänna att ångesten börjar smyga sig på lite. Inte direkt för att det ska bli höst, mer för att sommaren går mot sitt slut. Men ja vi har ju faktiskt nästan hela augusti kvar!!

Och jag är glad åt att jag känner mig nöjd med denna sommaren. Dessutom känns det lite extra bra när jag kollar igenom mina vår&sommar bilder, glädje på bilder!
En systemkamera är försesten inplanerad att köpas om ett tag hade jag tänkt. Måste ju göras innan sommaren är slut tycker jag!

Ikväll ska vi kränga smörgåstårta hemma hos mormor&morfar. Risk för att rulla hem, brukar bli så när det är middag som väntar där hemma.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emelie

trevliga bilder, ser mysigt ut! jag vill också ha en systemkamera!!!! rullning till beachen imorgon med... see you =) mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback