En liten torsdag sådär!

Haha, ja hej och hå vad jag har gått och blitt i dålig form. Jag har inte känt mig så ur form på år och dar som jag kände mig i dag när jag och Tessiless tränade haha. Om det kanske var för att jag knappt druckit något på dagen eller om det var för att jag under hela dagen bara käkat frukost, en banan, ett äpple och en liten bulle det är en annan femma. Fast vi räknar bort det iaf för det är nog ändå dags att ta itu med lite träning och såntdäärnt haha.
Passet vi tränade var dock även tråkit och segt. Vem spelar halvseg och låg musik? Det kan man ju inte ens ta i till. Faast, ta i var nog inte vad vi var uppladdade för idag iaf. Therese gav upp på slutet och när det var dags för stretching tog vi en tur till omklädningsrummet och stretchade för oss själva.
Nu går man inte ens säker när man ska till friskis och svettis och svettas. Medans vi var inne på passet var den en dam som hade fått sitt lås på skåpet uppbrutet. Kassaskpået nästa som ska med!

Sen sist har jag iaf hunnit med ett släktkalas, det var trevlans trevlans =)
Jag har shoppelishoppat, gått en runda, käkat glass och slappat med Therese,
Jag har fikat med Sara, Carro, Pära & Johan
Igår invigde jag och Anton Entré med vår vistelse. Sen övergick vi till den hederliga gamla vanliga stan.
Jag var i akuuut behov av nya tygskor, vilket även Anton efter ett tag starkt höll med om. Dock verkade det som att hela stan med var det. Alla jävla vita tygskor i storlek 37 eller 38 var slut överallt. Kvar fanns jobbiga jävla 40 och 41:or!
Och när det väl fanns i min storlek var storlekarna åt helvete fel. Så jag fick surt vika mig och köpa ett par "dyra" tygskor istället för billiga när jag väl hittade ett par som var bra och i rätt storlek.
Segt när de ser lika dana ut lixom haha.  Men men, de är i allafall inhandlade och de gamla åkte illa kvikt i soptunnan.
Vi hann även med en runda på biblioteket och fick lånat oss några böcker. Starten att läsa började med "Sune och klantpappan". Så nu kan solen fortsätta att skina i dagarna så att jag kan fortsätta att bänka mig i hammocken och läsa en massa. Kärlek på den hörnan i trädgården!!
Idag har det varit skola heeela dagen lång, träning på det och nu är jag ganska trötter!





Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Nu har jag läst ut Sune-boken. Tog typ en halvtimme, hehe. Varför skriver dem så korta böcker?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback