Trevlig sommar!



Nu e min ena kurs slut. Jag undrar vart dem lektionerna tog vägen haha. Boken som jag så fint beställde har jag inte haft någon nytta av heller. När jag för en gångs skull var duktig och fixa bok, men men det är iaf en bok som handlar om något jag åtminstonde intresserar mig lite för, så någon gång ska jag väll kunna ha nytta av den.

Det kändes ganska konstigt idag när vår lärare önskade mig trevlig sommar när jag gick. Det känns lite avlägset även om det är fin fint väder haha.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Skarpsynte-Lina som varit framme ;) Japps den kom idag faktiskt :) så invigde den direkt. Men den var tyvärr lite för stor, men det får gå...orkar inte skicka tillbaka den igeeeen. Trevlig sommar ;) PUSS

2009-04-23 @ 22:09:03
Postat av: // Synfels-Emelie

2009-04-23 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback