Ny solig vecka!

Efter en natt med att ha haft sjukligt ont i huvudet, så ont så att jag bara ville banka huvudet i väggen för att det skulle göra ännu mer ont sa att huvudet kanske skulle sprängts bort och avlägsnat sig från resten av min smärtfria kropp vaknade jag med glädje iaf med ett smärtfritt huvud och skuttade ut i solen.

I solen har jag nu spenderat några timmar. 
Det är ganska sjukt så länge det har varit sol nu. Sen vi kom hem tror jag att det har varit det varje dag. Och då var det ändå fint väder innan vi kom hem med. 
Snart kommer det väll en månad med skitväder för att jämna ut allt det bra som vi haft haha, vilket jag verkligen inte hoppas!



Helgen bjöd på chillerill, bio, presentfixande&glassätande med Sara och jobbande.
Jag såg min första skräckfilm på bio. Jag är verkligen inte den ultimata personen för att kolla på skräckfilmer, och verkligen inte sånna filmer som handlar och spöken och sånt där grajs. Men jag tyckte att jag klarade det oväntat bra haha, har inte ens ägnat en tanke åt den. Förutom att jag har funderat lite över slutet som fick sig en liten vändning.
Eller så har jag inte tänkt på filmen för att den inte var tillräckligt läskig...eller för att jag inte har varit själv hemma än.

Nu måste jag städa lite sen ska jag till Lund och tvingas flumma lite.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback