Hum..

Jag är sjukligt rastlös. Sen vi kom hem är detta första stunden jag inte har nått att göra.
Borde tycka det är skönt, men de känns mest segt. Meen meen, ny dag imorrn. Vilket jag ser fram emot.
Ut i den sveeenska solen. Sen ska jag grilla korv med. Fick världens sug efter grillad korv idag på jobb så jag måste stilla det imorrn haha!

Eftersom att det till största delen är Antons fel att jag är rastlös måste jag nog ringa och terra han lite nu!

Tjohopp på er !



En liten låt med kanske föresten!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Woho bra låt :)

Postat av: synfels-emelie

Haha wiiie de korvarna känner jag igen!!! =D Hääärliga våååår :) men faaan vad jag fjälllar =(=(=( Glad pååååsker!! pusss

2009-04-12 @ 12:19:57
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback