Homelihome!

Jupp då var man hemma igen, vilket vi iof har varit i två dagar nu.
Den dagen vi åkte snöade det i Linköping. Det kan man inte påstå att det gör här hemma nu, fy fan vad skönt det är att komma hem till detta väder! Det är nu jag vill att tiden ska börja sakta ner!

Vi har i vilket fall som helst haft det jättebra in Thailandoo. Går inte annat än att säga att det blev en superlyckad liten impulsresa med mycket skratt =)! Så tack för de två veckorna Emsan =)

Hemvägen är väll det ända som inte var den roligaste haha.
Vad jag vet var det inget spec med planet vi flög hem med, men det var ovanligt obekvämt, ovanligt trångt och ovanligt omöjligt att sova.
Vi flög iaf i typ elva timmar, sen fick vi spendera timmar i stockholm på natten med att först sitta en timme på Max, två timmar på en "kebaberia" och en timme inne på bussterminalen, efter det var det dags för tåget hem som för min del tog typ fyra och en halv timme.
Jag har nog aldrig sovit så lite på så många timmar. Från att vi gick upp på morgonen klockan åtta och sen typ 35 timmar fram sov jag nog som max samanlagt en timme. Sovit ikapp det har jag nog inte helt lyckats med heller.

Så småning om kommer det väll antagligen upp lite bilder här eller på facebook skulle jag tro, har dock inte ork eller lust till det nu.

Today har jag jobbat och det känns kan jag lova. Jag är helt slut i rutan i kroppen. Imorgon väntar dessutom en jubbedag till.

Nu: Mot dushen och sen chillerill!

Tjingeling =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback