Hehe huum?

Humm.. ja man får upp ett litet frågetecken i huvudet haha!
Kom hem från lektionen i Lund för en stund sen där vi idag hade handledning till vår sista uppgift.
Sist jag snackade med den ena läraren om min idè var det inga som helst problem, det var säkert ingen kanondunder idé men vi snackade iaf om den och så. Sen kommer jag dit idag och pratar med samma lärare. Då såga hon idén totalt och verka inte ens komma ihåg att vi hade snackat om det haha. Så bort med den idén. Nu får det bli något lättare, en bok helt enkelt!
Jag tycker att det är ganska komiskt faktiskt.

Efter att inte ha gjort mer än att kört hem från Anton imorse, hållt på lite med uppgiften, solat, trixat med pappas present och varit i Lund nu är jag jävligt trötter, dessutom har jag ont i huvudet.

Mitt inte äta godis i veckorna har nu startat haha. Igår var jag på konsum utan att köpa godis, idag har jag motstått att äta en klubba. Dock tänkte jag käka glass nu men det räknas absolut inte. Sen att det kanske lär slinka ner något godisaktikt imorrn är en helt annan sak. För även vid "högtider"(vilket jag kanske iof inte kallar valborg i vanliga fall, men i detta), kalas och om jag kanske skulle vara på ledsamt humör eller vara extremt sugen är det okey att käka godis och sånt därnt. Det är helt enkelt ganska ok att äta det lite här och där i veckan men helst inte. Sålänge som det inte är som det var efter påsk med godiskäkande varje dag i lite mindre än två veckor så är det okey måste jag säga.

Nu mot glassen, bananen och chokladsåsen.
Dessutom ser jag lite smått fram emot imorrn, det kan nog bli skoj skoj det!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: emelie

Ang. godisfunderingarna...jag säger som vår vän Longkey(?) sade till oss på en ö i paradiset för några veckor sedan! "Catch the day and forget about tomorrow" ;D ser också fram emot imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback