Det var den helgen det!

Ännu en helg har nått sitt slut. En trevlig helg.
I fredags var det lång stanrunda med Sara som gällde och vi fick oss lite shoppat. Suget på bakad potatis från grafiti som jag och Emelie hade när vi var i Thailand hade jag på riktigt inte stillat än (dendära bakade potatisen här hemma för ett tag sen kvalificerade sig inte riktigt). Eftersom att det som vanligt när det är varmt ute är sjukt varmt inne på grafiti slog vi oss ner vid kanalen och skulle avnjuta denna lunch. Sara plockar upp sitt och tar upp sina bestick. Jag plockar upp mitt, men inte plockar jag upp några bestick inte, för det hade dem ju såklart glömt lägga ner i min påse. Eftersom att jag inte orkade gå och hämta bestick fick jag äta med en minimal sked från glasstjollan. Jag trodde inte det skulle gå så bra, men det gick över förväntan haha!

På kvällen bar det av för att fira kära Pära som fyllde år. Det var trevlans trevlans!


Igår när vi vaknade hemma hos Anton fick vi minst sagt oväntat besök. Det plingade på dörren och Anton gick ner och öppna. Sen hör jag bara ett jädrans "knatter" mot golvet, det kommer närmre, närmre och närmre och helt plötsligt springer det in en hund på Antons rum och hoppar upp till mig i sängen, den hoppar ner, springer in till rummet intill och sen springer den ner för trappan igen och ut genom ytterdörren. Vi har ingen aning om vems hund det var haha.
Anton trodde först att det var tjejen som sålde kvällsposten som ägde hunden, men hon gick innan hunden kom ut. Lite smått spännande.

Sen var jag med Anton när han var med Elajjas på simskola.
Väärsta nostalgin att komma till simhallen där jag i typ 5-6 år spenderade 2-3 dagar i veckan förr. Så där gick jag i min egna lilla värld, kände på den välbekanta klordoften och tänkte på just den tiden. Och mitt då där i allt stöter jag på en gammal simhoppskompis haha, kändes som att man hade blitt förflyttat i tiden. Men icke!

Idag har det varit jubb och nu är jag trötter!
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken trevlig heelg :) Så mysiga bilder på dig och anton. Och ser jag rätt att Pära har en badanka i urringningen???? :D hahah Vad märkligt det där med hunden haha! =P puss på dej!

Postat av: My

Grattis grattis Lina :) Hoppas du har och har haft en underbar dag, du lyckades ju med fint väder iaf :D

2009-04-27 @ 19:19:43
URL: http://myengstrom.blogg.se/
Postat av: Moské-emelie

Heej bibbe!! haha! Hoppas du haft en fabulous day! :) Haha guuh vad spännande...egentligen tycke rinte jag att du får öppna de förrän på lördag med mig! ;D =D =D HIHI HOPPAS DU HAFT DET MEGAMYS IDAG IAF! :) Kraaams

2009-04-27 @ 20:44:46
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback