Tatuerade

Haha, ja nu är både jag och Therese tatuerade!
Jag hade inte en tanke på att göra det idag, skulle bara följa med henne och sen boka tid till mig själv, men vipps så trodde han som jag skulle boka tid hos att jag skulle göra den idag. Så nu sitter den där.

Speciellt kul att vi gjorde det tillsammans eftersom vårt första samtalsämne när vi började prata med varandra de första gångerna på komvux var just om tatueringar och Miami ink haha =)!

Tjiiiiingeling på er nu ska jag leka frisör!

-


Kommentarer
Postat av: tus

för vi har blivit tattuerade för vi har blivit tattuerade, för vi har blivit tattueradeeeeeeeeeeee fy fan vad vi är bra! fy fan vad vi är bra, fy fan vad vi är braaaaaaaa

2008-09-04 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback